Під час зустрічі діти ознайомилися з історією навчального закладу, спеціальностями (072 “Фінанси, банківська справа, страхування та фондовийринок”, 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”, 201 “Агрономія”, 208 “Агроінженерія”)
Дізналися про особливості ВСТУПУ 2025.
Викладачі агроінженерного відділення Трубнікова Н. В. та Клименко С. В. розповідали учням про світ технічної творчості, який відкриває перед ними нові можливості!
Як народжуються інженерні ідеї?
Чому важливо не тільки знати теорію, а й створювати власні проєкти?
Як 3D-моделювання допомагає перетворювати ідеї в реальні речі?
Розповіли про те, що наші студенти не просто вивчають механізми – вони їх створюють!
Показали реальні макети
ланцюгової та зубчастої передачі
насос НШ-32М-4
розроблені студентами відділення «Агроінженерія»
роздруковані на 3D-принтері моделі деталей.
Викладач фінансово-енергетичного відділення Хомяк М.В. продемонстрував учням діючу модель сонячної панелі;
макет комплектної трансформаторної підстанції;
макет вітряка
Викладач агрономічного відділення Пелипенко А.В. ознайомив присутніх з:
анемометром;
вологоміром зерна;
аналізатором грунту;
цифровим термометром для грунту;
– продемонстрував у дії роботу МЕТЕОСТАНЦІЇ.
Викладач Коваленко О. А. ознайомила присутніх з економічною спеціальністю та пояснила важливість фінансової грамотності, обгрунтувавши переваги:
фінансова незалежність;
знання страхового ринку;
фінансові технології майбутнього;
знання банківських операцій;
– затребуваність спеціаліста – ФІНАНСИСТА
На завершальному етапі зустрічі діти мали змогу відчути себе справжніми водіями за кермом трактора John Deere під керівництвом майстра з виробничого навчання Андрейченко В. М.