Семінар-форум “Партнерство заради майбутнього: впровадження дуальної форми здобуття освіти в дії” Автор запису:Шулятєв Дмитро Запис опубліковано:24.02.2025 Категорія запису:Без категорії Коментарі запису:0 коментарів 22.01 – 24.01.2025 у м.Вінниця директор коледжу Олександр Іллєнко представляв ВСП “Роменський фаховий коледж СНАУ” на семінарі-форумі “Партнерство заради майбутнього: впровадження дуальної форми здобуття освіти в дії”, організованого ПрАТ ” МХП ” за підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України та Науково-методичного центру ВФПО. Головний меседж зустрічі – запровадження та реалізація дуальної форми здобуття освіти у ЗФПО. Головні теми: Розвиток ФПО – проблеми та можливості; Як підготувати студента до роботи у сучасному агрохолдингу? Успішні кейси співпраці МХП та закладів ФПО по дуальній формі здобуття освіти; Можливості ДФЗО у сучасному бізнесі. На додаток – численні воркшопи та цікаві виступи спікерів від МОН України, ДСЯО та МХП. Головні висновки: Проблема з якісними фахівцями у аграрному секторі сама нікуди не подінеться. Потрібно шукати шляхи її вирішення Упровадження ДФЗО у закладах ФПО цілком реальне, за умови правильної організації ланцюжка “ЗФПО-“студент”-“МХП” ДФЗО дійсно може підвищити якість підготовки випускників коледжів (особливо практичної складової) Заходи подібного рівня потрібно проводити частіше – без живого спілкування і обміну досвідом нічого доброго не вийде МХП вкотре доводить своє бажання ефективно співпрацювати із закладами фахової передвищої освіти на умовах партнерства! Вам також може сподобатись Весна починається з турботи про природу 11.05.2025 Поповнення парку сучасною сільськогосподарською технікою 16.12.2024 Продовжуємо рухатись в ногу з сучасними технологіями! 25.10.2022 Залишити відповідь Скасувати коментарКоментарВведіть своє ім'я або ім'я користувача, щоб прокоментувати Введіть свою електронну адресу, щоб прокоментувати Введіть URL-адресу сайту (необов’язково) Зберегти моє ім'я, e-mail, та адресу сайту в цьому браузері для моїх подальших коментарів.